Este cabinetul tău stomatologic pregătit pentru mediul online?

Pentru a ne forma o imagine mai completă despre vizibilitatea cabinetelor stomatologice în mediul online românesc, am analizat 116 site-uri care rankează pentru căutări relevante în motoarele de căutare. Am ales preponderent cabinete din București (71), Cluj, Iași, Timișoara, Brașov, și alte orașe mari.

Pentru analiză am avut în vedere 9 factori de rankare care poate afecta vizibilitatea unui site în motorul de căutare:

  • Prezența unui Certificat SSL (HTTPs-ul este un factor de rankare pentru Google, iar în viitorul apropiat site-urile care nu sunt securizate vor fi marcate ca site-uri posibil deținătoare de viruși).
  • Dacă este optimizat din punct de vedere SEO (Fiecare site trebuie să respecte anumite norme impuse de Google pentru a apărea pe primele poziții ale unei căutări).
  • Compatibilitatea pe Mobil/Tabletă (În 2018 Google va indexa mai întâi varianta de mobil a site-ului. Mobile-Friendliness este un factor de rankare pentru Google).
  • Prezența în Social Media (Facebook este al doilea cel mai mare generator de trafic din lume, după Google. Utilizatorii petrec aproximativ 50 de minute zilnic pe Facebook.).
  • Activitatea de pe Social Media (Activitatea pe Social Media arată latura umană a afacerii tale și îi transmite încredere utilizatorului).
  • Review-uri (90% din deciziile de cumpărare se fac în urma citirii recenziilor online)
  • Prezența în Google Maps (Este importană, deoarece utilizatorul îți găsește mai ușor brand-ul prin intermediul Google Maps și vede unde este localizat Cabinetul).
  • Actualizarea informațiilor pe Site (Pentru a ține utilizatorul la curent cu ultimele tale oferte și informații care ii sunt de folos).
  • Prezența unui Live Chat (A fost introdus pentru a facilita o comunicate mai rapidă între client și site).
Dental Marketing Expert Infografic despre Cabinetele Stomatologice
Pahom Editor