21,706

ROMÂNI CAUTĂ CABINETE

STOMATOLOGICE ONLINE ÎN FIECARE LUNA.

Noi îi ajutăm să te găsească!

Am nevoie de un audit SEO?

Vreau să apar pe Google Maps și listinguri locale. 

Vreau să triplez traficul pe cuvinte cheie relevante. 

Vreau să îmbunătățesc relația cu clienți existenți.

Vreau să înțeleg nevoile potențialilor clienți.

Comandă templateul gratuit!

Audit SEO DigitalWebProperties

Ce vei afla despre cabinetul tău: 

Conținut și UX  

  • Relevanța topicală și actualitatea conținutului.
  • Formatarea corespunzătoare a conținutului.
  • Existența și severitatea conținutului duplicat.
  • Cuvintele cheie pentru care siteul rankează.
  • Identificarea cuvintelor cheie potențiale.
  • Prezența blogului si evaluarea conținutului său.
  • Viteza de încărcare a siteului.
  • Sfaturi pentru îmbunătățirea ratei de conversie.
  • Compatibilitatea pe mai multe deviceuri.
  • Compatibilitatea pe mai multe browsere.

Imagine și Branding 

  • Elemente de design unice și optimizate.
  • Pagini obligatorii relevante și ușor accesibile.
  • Profil de linkuri externe natural și variat.
  • Prezența și activitatea pe social media.
  • Funcționalitatea butoanelor de social share.
  • Implementare Schema.org și OpenGraph.
  • Oportunități de achiziționare a linkurilor.
  • Butoane de înregistrare la newsletter și RSS.
  • Analiză competitori și strategie de promovare.
  • Prezența pe listingurile locale.

Probleme tehnice

  • Relevanța topicală și actualitatea conținutului.
  • Formatarea corespunzătoare a conținutului.
  • Existența și severitatea conținutului duplicat.
  • Cuvintele cheie pentru care siteul rankează.
  • Identificarea cuvintelor cheie potențiale.
  • Prezența blogului si evaluarea conținutului său.
  • Viteza de încărcare a siteului.
  • Sfaturi pentru îmbunătățirea ratei de conversie.
  • Compatibilitatea pe mai multe deviceuri.
  • Compatibilitatea pe mai multe browsere.

… lasă-ne pe noi să îți audităm siteul!

Clienți fericiți: 

Întrebări Frecvente:

  • Ce este un audit și ce conține?

    Auditul este o analiză a website-ului tău actual. În funcție de problemele specifice siteului auditul se va concentra pe următoarele aspecte:

    • TEHNICE – On-page SEO este practica de a optimiza conținutul și codul paginilor pentru a le îmbunătăți pozițiile în motorul de căutare. Din punct de vedere tehnic, auditul va conține informații despre elementele HTML ale paginii, viteza de încărcare, arhitectura siteului, structura URLurilor, cuvintele cheie targetate, probleme de indexare, șamd.
    • IMAGINE ȘI BRANDING – Vom analiza și toate aspectele relevante pentru imaginea brandului, precum prezența pe social media, identitatea siteului (logo, bannere, favicon, slogan, etc.), mențiunile existente online, recenzii de la clienți, etc. pentru a putea genera o strategie coerentă.
    • CONȚINUT –  Conținutul unui site se referă la text, imagini, videoclipuri, și toate elementele care vă permit să comunicați mesajul brandului. Conținutul trebuie să se alinieze cu activitatea cabinetului și să satisfacă nevoile utilizatorilor. Vom analiza potențialul paginilor de pe site, relevanța topicală, și claritatea mesajelor.
    • COMPETITORI – Vom analiza conținutul, profilul de linkuri, cuvintele cheie, și activitatea online a competitorilor pentru a putea determina unde ne situăm față de ei, și ce eforturi sunt necesare pentru a deveni mai buni.
    • UZABILITATE se referă la ușurința cu care un lucru este utilizat. În era internetului uzabilitatea este vitală. Recomandările noastre din punct de vedere al uzabilității se vor concentra pe experiența mobilă, satisfacerea nevoii, personalizarea experienței, și îmbunătățirea relației cu potențialii clienți.
  • De ce am nevoie de un audit?

    Auditul vă ajută să descoperiți cele mai importante probleme de pe site. De asemenea, vă ajută să prioritizați acțiunile cu impact foarte mare și efort redus. Nu în ultimul rând, auditul vă permite să conturați o strategie de promovare pentru următoarele luni și să setați obiective realiste.

    Îmi pot audita singur siteul?

    Da, dar nu este ușor. Templateul nostru de audit conține explicații utile pentru fiecare pas și linkuri către toolurile utilizate însă anumite noțiuni tehnice sunt avansate și necesită o analiză amănunțită.

  • De ce tooluri am nevoie pentru audit?

    – SEO: SemRush, Ahrefs, Majestic, Keyword Planner, Google Webmaster Tools & Analytics (necesită access).

    – Viteză site: Google Page Speed Insights, Pingdom Speed test.

    – Compatibilitate pe mobil și tabletă: Google Mobile Friendliness Checker, Am I Responsive, manual.

    – Altele: tooluri native, W3C validator, Google.

  • De ce aș comanda un audit personalizat?

    Este destul de simplu: tu ajuți pacienții să zâmbească, noi îi ajutăm să te găsească. Auditul acesta te va ajuta să economisești timp și să eviți erorile. Experții noștri au finalizat sute de audituri în ultimii trei ani și au access la versiunile premium ale toolurilor menționate mai sus.